Je to věc, kterou jsme chtěli udělat dlouho, ale kdykoli jsme to někde nadhodili, setkali jsme se s negativismem. Jsme v Čechách, tady se to asi nosí, nicméně...

Děláme 3D virtuální prohlídky nemovitostí a našimi partnery jsou i makléři realitních firem, s několika máme velice pozitivní zkušenost v tom, že si od nás nechávají na nabízené nemovitosti vytvořit virtuální prohlídku a ještě než se s potencionálním zákazníkem pustí do obsáhlejších debat, pobídnou je, ať si virtuální prohlídku shlédnou a vidí, jak ta nemovitost vypadá. To má 2 důležité efekty, jednak člověk vidí nemovitost přesně tak, jak je ve skutečnosti, nic se mu nezatají a vše je zřejmé, technický stav, uspořádání, pohledy. Na fotografiích toho může být vidět také dost, ale může být necháno vidět jen to, co někdo uzná za vhodné, to u naší virtuální prohlídky nehrozí. Druhým efektem je fakt, že se zájemci vytřídí od těch, kterým se nemovitost na detailnější pohled nelíbí nebo od těch, kterým my říkáme výletníci.

Jednomu z těchto makléřů jsme ukázali, že může dělat tzv Den otevřených dveří nebo chcete-li Prohlídkový den i online a spolu se zájemci si virtuálně procházet prostor díky naší službě a naživo komentovat jednotlivé části, sdělovat detaily, sdílet dokumenty, ukozovat půdorysy, fotky, prostě ukázat mu nemovitost online.

Zmiňovanému makléři se to velice líbilo, nicméně zároveň poukázal na to, že vlastně nemá komu by takovou službu nabízel a že musí jít, protože mu právě přijíždí na prohlídku člověk, který za ním jede 2 hodiny autem.

?????

Pokud tam slyšíte otazníky, slyšíte je správně. Zkušenost s českými makléři říká, že buďto rádi slibují nebo říkají jiné věci než si myslí. Obojí je dětinské a my už děti nejsme a tak rádi slyšíme věci tak, jak jsou, proto jsme se chtěli ubezpečit, že zmiňovanému makléři se to opravdu líbí, neboť fakt, že by neměl komu to nabídnout nebyl rozhodně validní.

A světe div se, věci se hnuly. Sedli jsme si společně nad technickými detaily a vše našemu makléři do podrobna vysvětlili, nadšení přetékalo z obou stran až do chvíle, než jsme si uvědomili, že naše řešení přes aplikaci, kde sdílíte virtuální prohlídku a zároveň online chatujete s ostatními uživateli (až 30 lidí) má obrovské mezery spolupracovat s češtinou a anglicky ne každý potencionální zákazník rozumí.

Museli jsme udělat úpravy a snížit maximální počet účastníků na 4 a v ten moment už to vše fungovalo, tak jak mělo. A co víc, během koronakrize jsme i díky této vychytávce pomohli prodat první dům. Samozřejmě reálná prohlídka nemovitosti je vždy žádoucí, ale je rozdíl když do nemovitosti vstupujete s člověkem, který je na 98 procent rozhodnutý ji koupit a zná všechny detaily, než když do nemovitosti jdete po 78mé a je to 50/50.

A jak tedy samotný virtuální den otevřených dveří funguje?

Naskenujeme Vám nemovitost, na přesný datum a čas se zalogují zájemci, kterým nasdílíte odkaz a oni na svém zařízení vidí jak samotnou prohlídku nemovitosti, tak Vás, jako prodávajícího, ale zároveň nevidí (ale mohou vidět podle nastavení) další zůčastněné. V rámci prohlídky si může prodávající nastavit, zda se budou uživatelé procházet sami nezávisle na sobě nebo bude sdílet jen svoji obrazovku. Během online hovoru lze sdílet dokumenty, fotografie, texty, ale i videa.....vše může být ale původně implementováno v prohlídce.

Chcete znát další využití? Sledujte náš blog.

Podobné články :

Co je Matterport?

Jak se pohybovat ve virtuální prohlídce Matterport?

Jak probíhá skenování a jak se na něj připravit.

Kontaktujte nás

  • Použijte funkční email, abychom mohli reagovat.

 

Jako většina webových stránek i my používáme cookies pro plynulý provoz stránek a pro zlepšení kvality. Používáním našich stránek nám dáváte souhlas.